opvallen is leuk, worden onthouden is beter

 

positionering

zita werkt voor eindbazen, eigen bazen en marcom specialisten

Een juiste en complete positionering voegt waarde toe aan een organisatie op verschillende manieren. Ten eerste kan het helpen om het bedrijf te onderscheiden van de concurrentie en een unieke identiteit te creëren. Dit kan leiden tot meer naamsbekendheid en een sterkere merkidentiteit, wat op zijn beurt kan bijdragen aan een grotere klantentrouw en hogere verkoopcijfers. Bovendien kan een goede positionering ook helpen om de doelgroep van het bedrijf beter te begrijpen en te identificeren, wat kan leiden tot meer gerichte marketing en een betere klanttevredenheid. In het algemeen kan een juiste positionering dus helpen om het succes van een organisatie te verhogen en haar waarde te vergroten. Onderstaand wat voorbeeldwerk waar wij met veel plezier aan hebben gewerkt.

 


 

DYLANGROUP: Infinite Steel Solutions

De wereld van staal voor de industrie is hard, rauw en nauw verbonden met macro-economische bewegingen en invloeden. Het is dus constant schakelen.

Met DylanGroup hebben wij altijd anticyclisch proberen te positioneren. Ging de markt naar beneden dan ging Dylan juist de boer op. Tot en met de singels in de kisten waarin flenzen en fittingen werden afgeleverd bij de klant hebben we meegedacht over hoe het is om, ook als warehouse medewerker, een product van Dylan in te zetten in jouw project.

Het bieden van oneindig veel oplossingen op het gebied van hoogwaardig staal voor industriële toepassingen is waar DylanGroup elke dag aan verder timmerde. Gewoon een gave club met "goede gasten". en altijd salesgericht.

Er is altijd maar één waarheid...

Dit is wat wij altijd aangeven in het proces waarin we samen met klanten zoeken, creëren en produceren. De juiste snaar raken is in eerste instantie een kwestie van heel goed luisteren en observeren. De basis voor pakkende positionering en uiteindelijk prima marketingcommunicatie.

Woowh! Dit spreekt mij aan, ik wil contact met zita! 

 


 

BUKOM: Circular Industrial Solutions

Wanneer bedrijven gedegen diensten leveren en middels nieuwe ideeën en ontwikkelingen in de markt steeds meer aangrenzende werkgebieden betreden kan het soms handig zijn om een "nulpunt" te creëren. Wat zijn we nu eigenlijk aan het doen? Waar staan we morgen? En wat is nu de volgende stap? Waar zouden we over 5 jaar moeten staan?

Voor Bukom hebben we nagedacht over een herkenbare, industriële vormgeving die volledig de lading dekt. Tegenwoordig zijn er 3 takken van sport waar Bukom zich op toespitst: Recycling, Trading en Industriële Services. Dit in een sterke combinatie van diensten die kunnen worden aangeboden is een echte circulaire oplossing ontstaan. Herkenbaar en onderscheidend.

Vragen staat vrij...

Je leest het, ziet de voorbeelden en er rijzen weer 30 andere vragen op... Misschien het moment om gewoon eens vrijblijvend contact te zoeken en je te laten informeren. Vragen staat vrij!

Zoiets zou ik ook wel eens willen bespreken voor mijn organisatie. Neem contact op met zita! 

 


 

PELICAN WORLDWIDE: Unrivaled solutions through understanding

Een prachtig familiebedrijf uit Zuid-Holland met afzetgebied in de hele wereld. Voor ons was het de opdracht om de enorme veelheid aan producten en oplossingen op het gebied van tankcontaining spare parts goed in beeld te brengen. 

Bij Pelican werken echte vakmensen die door de jaren heen hun klanten zijn geweest. Echt letterlijk. Pelican heeft zo'n beetje in elk onderdeel van de Spareparts bedrijfskolom gewerkt. Daardoor kennen zij de markt als geen ander. En bieden ongeëvenaarde oplossingen aan de Tank containing wereld. Zij begrijpen hun klanten volkomen.

De producten zijn van een dusdanige hoge kwaliteit dat we altijd hebben geprobeerd om deze bijna als kunstwerken in beeld te brengen. Dit in combinatie met hele echte medewerkers bij klanten en close-up beelden van Tankcontainers geeft een goed beeld van hun wereld én die van de afnemer. Het feest der herkenning... 

Meedenken , meevoelen en jouw handel begrijpen...

Dat is wat we doen en nastreven bij Zita. Door met veel (belangrijke) mensen binnen jouw organisatie te praten vormen wij een zo compleet mogelijk beeld van hoe de positionering zou moeten worden opgebouwd. Dingen die onze klanten doen en dingen die onze klanten zeggen proberen we zo goed als mogelijk is in kaart te brengen. Uiteindelijk is het de bedoeling om een authentiek verhaal te kunnen vertellen waar mensen door worden geraakt. 

Wat een mooi proces. Dat wil ik ook. Neem contact op met zita! 


+28 jaar vertrouwd partner

Zita, opgericht in 1995, heeft een lange geschiedenis met doorgewinterde expertise op gebied van marketingcommunicatie. Bekwaam en in staat om te navigeren in een dynamische en veranderende wereld. 

over ons

vier samenwerkingsvormen

Bij Zita bieden we 4 verschillende samenwerkingsvormen aan: ZitaProject, Zita Shop, Zita Abonnement en Zita Pro’s Pool. Elke vorm is toegesneden op specifieke doelen en behoeften, dus het is belangrijk om de juiste keuze te maken.

werkwijze

"relaties kopen niet wat je verkoopt maar waarom je doet wat je doet en hoe je dit ten uitvoer brengt."
Simon Sinek "Start with Why | Golden Circle Theory"

 


 

Zita als jouw leverancier van creatieve kracht?  Bel +31(0)10 482 1231 of laat je e-mailadres  achter om up-to-date te blijven: 
Thank you!
Something went wrong. Please try again.