[hsv_intro size="h4" title="Over Zita" image="2707"]Zita is sinds 1995 actief. Wij helpen organisaties in (voornamelijk) business-to-business sfeer om helder en professioneel hun boodschap uit te dragen. Direct schakelen met marketing- en communicatieprofessionals en hun DGA’s. Dat is wat we het liefste doen. Gewoon omdat we na 24 jaar echt weten dat dit werkt.[/hsv_intro]
[hsv_service_icon icon_show="no" title="" subtitle="Doortastend"]Doortastend zijn is een belangrijke eigenschap van Zita. Het op een rij zetten van feiten en uitkomsten vanuit workshops is belangrijk om richting te kunnen geven aan processen. Soms confronterend, maar in vrijwel alle gevallen volgen positieve reacties op de verkregen inzichten. En daar doen we het voor.[/hsv_service_icon][hsv_service_icon icon_show="no" title="" subtitle="Inlevingsvermogen"]Empathie is typisch een eigenschap waar we bij Zita in ruime mate over beschikken. Hierdoor zijn wij in staat om ons goed te verplaatsen in uw product, klant en proces.[/hsv_service_icon]
[hsv_service_icon icon_show="no" title="" subtitle="Zichtbaarheid met meer Rendement"]Zonder gezicht is er geen inhoudelijke verbinding tussen mensen mogelijk, laat staan een juiste verbinding met uw specifieke doelgroep. Meer eensoortige klanten helpen u een aan hoger rendement. Dat is onze filosofie.[/hsv_service_icon][hsv_service_icon icon_show="no" title="" subtitle="Meetbare Tools"]Communicatie produceren kost geld. Het is wel aardig als u achteraf kunt meten of u met een inspanning ook daadwerkelijk resultaat heeft behaald. Zita wil altijd graag communicatietools meetbaar maken. En dat doen we samen met u als klant.[/hsv_service_icon]
[hsv_service_icon icon_show="no" title="" subtitle="Lange termijn relaties"]Zita bedient een grote groep fijne klanten waar we dagelijks voor mogen werken. Waar we vooral trots op zijn: meer dan tweederde van ons klantenbestand is al meer dan dertien jaar klant.[/hsv_service_icon][hsv_service_icon icon_show="no" title="" subtitle="Maatschappelijk Betrokken"]Zita heeft verschillende maatschappelijk verantwoorde sponsorschappen. Geluk kun je vinden maar ook doorgeven. Het is fantastisch om mensen te helpen. Goede doelen die wij momenteel steunen: Stichting Care For Life en Stichting Molens Binnenmaas.[/hsv_service_icon]
[hsv_service_icon icon_show="no" title="" subtitle="Benieuwd?"]Durf jij jezelf of je organisatie onder de loep te nemen? En op die manier meer vanuit authenticiteit te communiceren?  Maak vrijblijvend een afspraak![/hsv_service_icon]