Care Magazine binnen een week gereed

Care Magazine binnen een week gereed

De plannen voor een mooi magazine lagen er al, maar toen kwamen de Corona-maatregelen en raakte alles in een stroomversnelling. Zita en Care Cosmetics zijn al jaren partners en voelen elkaar feilloos aan. Duco van Keimpema, directeur, had al in de gaten vóórdat de jaarlijkse BTP (Beauty Trade Professionals) beurs werd afgeblazen – vanwege de maatregelen – dat er een alternatief voor Care Cosmetics klanten moest komen. En wel nu! Dus wij, als Zita creatives zijnde, hebben alles uit de kast gehaald om de afgelopen dagen, in perfecte samenwerking met collega’s van Care Cosmetics een prachtig magazine te maken. 76 pagina’s in één week tijd!!  

Ook al zijn wij heel verschillend, er is één gezamelijk uitgangspunt: volledige klantbeleving en het goed bedienen van relaties staan altijd voorop! Bekijk het volledige magazine via deze link. Of vind een impressie hiervan in ons portfolio.


Bukom: Facelift en klaar voor de toekomst

Bukom: Facelift en klaar voor de toekomst

“Trost op onze nieuwe huisstijl!”
Top! Een groter compliment kan je als creative-marketing partner toch niet krijgen?

“Gers” om te zien hoe onze hersenspinsels via onze “psychische roerbakpan”, want zo noemen wij ons proces :-), hun weg vinden in de praktijk. Bukom staat er grafisch gezien inmiddels heel anders op. 

Door een kloppend concept te bedenken wat aansluit op de scherpe blik van Bukom op haar markt en de mogelijkheden die er liggen, hebben wij een concept bedacht om Bukom als complete specialist in circulaire industriële oplossingen naar voren te laten komen. Herkenbaar, veelzijdig en professioneel.

Meer professionele zichtbaarheid helpt echt!

Wil jij ook weten hoe je nu vlot en prettig tot een dergelijke positionering kan komen voor jouw dienst, organisatie of product? Maak vrijblijvend kennis (op gepaste afstand 😉) met onze creatieve gerechten waar we na 25 jaar ervaring geen kookboek meer voor nodig hebben. 

Zita creatives heeft alles in huis. Waardepropositiebepaling, grafische vormgeving, fotografie en ‘heul veul’ (grafische) techniekkennis op het gebied van web, online marketing, drukwerk/print of signing en expo technieken. Been there done that.

Maar we zijn vooral geïnteresseerd in jouw verhaal, jouw passie als ondernemer of marketingcommunicatie verantwoordelijke. Laten we dit samen doen!

Neem contant op voor creatieve kracht. Prettig en praktisch!

Met vriendelijk groet,

Jeff Konings
06 419 60 407 / j.konings@zita.nl

Zita creatives
www.zita.nl

P.S. Heel veel zakelijk succes in deze vreemde tijden Bukom! And stay safe.


Helvetica 60 jaar. Een bijzonder lettertype

Helvetica 60 jaar. Een bijzonder lettertype

Ook al heb je er nog nooit van gehoord, (bijna onmogelijk) Helvetica maakt deel uit van je leven. Dit lettertype is, heel letterlijk, overal: computerschermen, reclameborden, gebouwen, straatnaamborden en posters. Kijk om je heen. Het is waarschijnlijk dat een of andere manifestatie van Helvetica niet te ver weg zal zijn. Sinds de lancering in 957 is het uitgegroeid tot het go-to-type voor bedrijfslogo s en transporthubs, waardoor het een van de meest wijdverspreide ontwerpen aller tijden is. Maar zoals elk icoon verdeelt Helvetica meningen, en veel ontwerpers beschouwen het als niet-origineel, ongeïnspireerd en onaantrekkelijk. Dus waarom heeft het de wereld al meer dan 60 jaar geregeerd?

Lees verder in dit leuke artikel.

Bron: CNN
Foto: Spencer Platt/Getty Images North America


Samenwerken ala 2020: Care, Tinke & Zita

Samenwerken ala 2020: Care, Tinke & Zita

In november 2019 hebben wij een verandering bij Zita in gang gezet door het, wat wij noemen, “Accompany” idee verder uit te bouwen. We zijn met twee relaties vergaande samenwerkingen aangegaan. Care Cosmetics, een groothandel in cosmetica uit Barendrecht en Tinke risico management & verzekeringen een modern kantoor voor o.a. verzekeringen, hypotheken en pensioenen, voor het MKB en particuliere relaties eveneens uit Barendrecht.

Zita pakt creatieve processen en uitwerking van zaken op het gebied van vormgeving, fotografie, video, web, print en expo voor hen op. Hierover later meer!


Value propo wattah? Zita helpt met positioneren.

Value propo wattah? Zita helpt met positioneren.

Zita is inmiddels 25 jaar actief. Wij helpen organisaties in (voornamelijk) business-to-business sfeer om helder en professioneel hun boodschap uit te dragen.

We denken samen met onze relaties goed na over een passende value proposition. Value propowattah? Exact: Het positioneren van jouw product of dienst op professionele wijze.

Direct schakelen met mensen die heel bewust met hun uitstraling en communicatie om willen gaan. Dat is wat we het liefste doen. Durf jij jezelf of je organisatie onder de loep te nemen? Een interessant en leuk traject om het DNA van je organisatie goed vast te leggen. Wij zeggen altijd: Er is maar één waarheid. Meer info?


Campagne geslaagd: Die €75.000,- is binnen!

Campagne geslaagd: Die €75.000,- is binnen!

Langs deze weg feliciteren wij onze fijne relatie, de Stichting Molens Hoekschewaard met het winnen van de Molenprijs 2019!
Het was een genoegen om samen dit succes neer te zetten. Onze rol op het gebied van de marketingcommunicatie, vormgeving en het leveren van alle benodigde marketing tools was weliswaar maar een onderdeel van het grotere plan maar heel leuk om te doen. Een vorige keer zaten we er akelig dichtbij (2e) maar nu is het gelukt! Geweldig. En wat bijzonder dat er verder kan worden gewerkt aan een mooi initiatief waardoor Korenmolen “De Lelie” in Puttershoek voor een brede publiek een leuke plek zal worden om te bezoeken voor jong en oud. Top! Bekijk hier de video van de Lelie in de race om de Molenprijs 2019. (wat dus is gelukt ;-).

De delegatie uit de Hoeksche Waard bij de prijsuitreiking in ’s-Hertogenbosch (foto: Wim Giebels)