referenties

 

bescheiden als we zijn praten we niet over onszelf, onze klanten vertellen hoe het is om met zita samen te werken. 

 

een aantal relaties aan het woord

 

KOERS bouw groep

de nieuwe generatie makers

 

"Zita is dag en nacht bereikbaar."

"Zita is al een paar jaar het verlengstuk van onze marketing afdeling. Niet voor niks staat Jeff Konings van Zita op onze website tussen ‘de nieuwe generatie makers van KOERS’ genoemd als (interim) operational marketeer. Dat geeft wel een beetje aan hoe nauw de betrokkenheid is tussen ons en Zita."

Zita's bijdrage aan het succes van KOERS:
Operationele marketing invullen

"Eigenlijk doen ze al geruime tijd al onze maak- en doe-dingen. Ogenschijnlijk simpele opdrachten, die vaak toch tamelijk complex blijken zijn. Dat soort opdrachten verzorgen ze van A tot Z tot in de puntjes. Tactisch-operationeel, van een eenvoudige uitnodiging, tot en met het optuigen van een beursstand, bouwborden en -banners of give-aways. Waarbij ze snel zijn in het aanleveren van ideeën. Heel breed dus, waarbij ik ook de fotografie niet moet vergeten, want ook daar zijn ze sterk in. Vooral ook in combinatie met het gebruik ervan in allerlei toepassingen. Iets waarbij je sec bij een fotograaf niet voor terecht kunt. In het algemeen gesproken zijn ze goed in opdrachten met een kop en een staart. Waarbij ze, behalve in de uitvoering en de realisatie, heel goed zijn in het meedenken. En ze zijn snel en efficiënt"

Meer te weten komen over wat Zita doet en maakt of contact opnemen met Zita

 


 

Care Cosmetics

“We werken al langer met Zita Creatives, maar sinds ze bij ons in het pand zitten is de samenwerking nog intensiever geworden. We hebben ze ook bewust binnengehaald omdat we de samenwerking wilden versterken. Het geeft Zita een mooie werkomgeving waar ze goed uit de voeten kunnen, terwijl het voor ons marketing- en salesteam een prima ondersteuning en benchmark vormt.”

Zita verdiept zich veel meer in een klant dan andere bureaus doen

“Zita doet voor ons alle werkzaamheden waar ons commercieel marketingteam niet uitkomt. Zo hebben we net een beurs gedaan waarbij Zita de complete aankleding van de stand heeft gerealiseerd. Verder maken we een aantal keren per jaar een magazine, waarbij de content wordt aangeleverd door een copywriter en Zita de gehele vormgeving doet. Ze maken daar echt iets moois van. Ze hebben ook een adviserende rol binnen het bedrijf op gebied van marketing en e-commerce.”



Een verfrissende kijk van buitenaf

“Wij zitten in een soort van cosmeticatunnel met zijn allen en dan is het heel goed dat je een partijhebt zoals Zita die er van buitenaf naar kijkt en ook werkt voor andere branches. Dat is best interessant en verfrissend. Dat is trouwens sowieso de kracht van Zita: dat ze zich heel goed kunnen inleven in bedrijven. En dat het contact veel verder gaat dan even een scrumsessie doen en kijken wat eruit komt. Zij begrijpen ons DNA. Met name Jeff verdiept zich heel erg in organisaties en steekt veel meer energie in een klant dan andere bureaus doen. Bovendien is Zita klein en flexibel; je zit met de makers zelf aan tafel en niet met een of andere accountmanager. Ook dat draagt bij aan de uitstekende samenwerking.”

Meer te weten komen over wat Zita doet en maakt of contact opnemen met Zita

 


 

Pascaud

the best kept beauty secret

"Heel bijzonder om te ervaren hoe Zita fijn samenwerkt met ons marketing team."

“Het begon allemaal met een opdracht aan Zita voor het creëren van beeldmateriaal, wat resulteerde in een heel mooie video-animatie. Dat was voor de introductie van een zeer innovatiefnicheproduct voor de beautymarkt. Daar waren we super tevreden over. Vervolgens zijn we met Zita gaan kijken naar onze website en onze webshop. Die hebben ze allebei helemaal vernieuwd. Dat heeft tot een enorme verbetering van de omzet geleid. Op dit moment zijn we met Zita bezig om de totale waardepropositie vanhet merk Pascaud handen en voeten te geven.”

Zita's bijdrage aan het succes van Pascaud:

“De toegevoegde waarde van Zita ligt in het meedenken. Ze zijn pro-actief en komen concreet met voorstellen waar je wat mee kunt. Als ondernemer weet je wel dat je iets wilt, je wilt iets promoten, iets in de markt zetten. Maar op welke manier en hoe het erexact uit moet komen te zien is moeilijk te omschrijven. Zita pikt dat heel goed op en komt met goede voorstellen. Daar ben ik heel tevreden over. Ze hebben bijvoorbeeld voor onze webshop heel goed meegedacht over hoe wij de doelgroep het beste zouden kunnen benaderen en hoe je daardoor de beste conversie zou kunnen krijgen. Ze kunnen strategisch meedenken over onze marketing en zijn dan ook veel meer dan een grafisch vormgever.”  

- Mardge Pascaud, pascaud.com 

 


 

Pridis business software

“Zita werkt al bijna twintig jaar voor ons en voor SentioCX, een ander bedrijf waar ik als partner nauw bij betrokken ben. Ze zijn bij ons gekomen nadat we een tender hadden uitgeschreven, waarbij zij de leukste presentatie hadden. Zo simpel is onze samenwerking begonnen.”

Zita is heel sterk in het vertalen van een abstracte business-case in concrete marketing tools met een duidelijke boodschap.

“Zita heeft voor ons in die twee decennia de hele art-creatie verzorgd en alle materiaal voor verkoopondersteuning gemaakt, waaronder de website, de leaflets, de illustraties, de brochures. Op dit moment zijn ze onder andere bezig met de redesign van de website, met filmmateriaal, met promotiemateriaal, en ondersteunend materiaal voor de verkoop voor internationale klanten. Zita is een heel creatieve club die op basis van het profiel van het bedrijf dat wij zijn, begrijpen wat voor soort promotiemateriaal wij nodig hebben. Zij zijn heel sterk in het vertalen van een abstract uitgangspunt, de positionering, in concrete grafische middelen. Daarnaast zijn ze inhoudelijk ook sterk; ze weten voor welke waardepropositie wij staan, welke producten en diensten we leveren. Dat is in de softwarewereld niet zo vanzelfsprekend en erg belangrijk.”

“Dat geldt niet alleen voor wat ze voor ons als Pridis hebben gedaan, maar recent ook voor SentioCX, een ander bedrijf waarbij ik als partner betrokken ben. Daarbij hebben ze voor de verbeelding van de zogenaamde overdracht van de technologiebots naar de live agents een heel sterk beeld gecreëerd. Namelijk een kunstmatige hand en een menselijke hand, die op een treffende manier de overdracht van de ‘koude’ naar de ‘warme’ overdracht te verbeelden. Zij snappen in welke wereld wij zitten, snappen de aard van de business. En weten met een klein team wat je daaruit kunt halen en tot heel creatieve oplossingen te komen.”

Meer te weten komen over wat Zita doet en maakt of contact opnemen met Zita

 


 

Fonds Bijzondere Noden Rotterdam (FBNR)

een samenleving zonder armoede is pas echt rijk

“Wij zijn al zo’n vijftienjaar actief in Rotterdam om urgente financiële probleemsituaties van cliënten op te lossen als er geen andere oplossing mogelijk is. Zita speelt een belangrijke rol in de communicatie met onze stakeholders: hulpverleners, fondsen, overheid,bedrijven en vermogende particulieren. Zita heeft allereerst onze huisstijl en website ontworpen. Daarnaast verzorgen ze de vormgeving van al onze documenten en nieuwsbrieven.”

Zita's bijdrage aan het succes van FBNR:

“Zita is een betrouwbare samenwerkingspartner die ons snapt en die aan twee woorden genoeg heeft om te doen waar we om vragen. Het is een fijne, warme, duurzame samenwerking.”  

- Nita Wissink, fbnr.nl 

 


 

Firefly investment group


Jeroen Schras, medeoprichter en bestuurder Firefly Investment Group:

“Ik werk inmiddels al een jaar of tien met Zita. Nadat ik een nieuwe onderneming ben gestart heb ik Jeff weergebeld. Die ik overigens ook persoonlijk goed ken vanwege een gedeeld zeilverleden.”  

Zita's bijdrage aan het succes van Firefly investment group:

“Zita heeft allereerst veel energie gestoken in het goed begrijpen en waar nodig scherpstellen van de waardepropositie en het vertalen daarvan in het door hen vormgegeven informatiememorandum voor het fonds dat wij aan het bouwen zijn. Vervolgens hebben ze onze website gemaakt. Daar zijn we heel tevreden over. Hij zit niet alleen technisch goed in elkaar, maar ziet er ook fris en modern uit. We hebben er een performancebureau naar laten kijken en die waren er zeer over tespreken. De persoonlijke betrokkenheid bij Zita is zeer groot. Jeff probeert te doorgronden waarom je doet wat je doet. Dat vind ik onderscheidend. Terwijl Matthieu erg goed is in de grafische vertaling daarvan. Ze proberen in de huid van de klant te kruipen, en trachten echt te begrijpen wat je doet om dat over te brengen, en te vertalen in beelden en vorm. Er zijn genoeg praatjes- enplaatjesmakers, maar het gaat er juist om dat je werkt met iemand die daadwerkelijk begrijpt wat je bedoelt, waar je naartoe wilt en waarom je dat wilt. Jeff spant zich samen met zijn collega’s van Zita daar maximaal voorin.”     

zita als jouw leverancier van creatieve kracht?  Bel +31(0)10 482 1231 of laat je e-mailadres achter om up-to-date te blijven: 
Thank you!
Something went wrong. Please try again.