loading

Case: Coors Interiors

Category

Cases, Corporate Identity, Expo, Online, Portfolio, Print

Date

22 september 2016

Client

Coors Interieurbouw

Why?

Atmosfeer en stemming van interieurs leveren een belangrijke bijdrage aan het succes van organisaties. Voelt een gebruiker van een omgeving zich senang in een interieur, dan sluit de ruimte aan bij zijn kernwaarden. Het gevolg is een positieve beleving waardoor men er graag verblijft en deze ervaring moeiteloos nogmaals zal willen opdoen. Zo bereiken we de ultieme belevingswereld voor uw klanten of medewerkers. Dit is wat wij noemen: Beyond Interiors. En dat dit tevens de weg is naar meer rendement, is mooi meegenomen.

How?

Coors is alert, vernieuwt en houdt nauwlettend de vraag in de gaten. Zo creëren we samen met onze partners duurzame, ultieme belevingswerelden voor de klanten en medewerkers van onze relaties. Wij bouwen interieurs sinds 1931. We zijn hooggekwalificeerd en bezitten omvangrijke kennis op het gebied van interieurcreatie en -onderhoud. We zijn skilled. Ons DNA: pragmatisch, recht door zee en openhartig. In één woord: straightforward. Door te doen wat we zijn, ontmoeten we overwegend relaties die, net als Coors, gaan voor de langetermijnrelatie.

What?

Wat wij doen gaat veel verder dan interieurs. We scheppen ideale omgevingen en atmosferen die voldoen aan de wensen van de gebruiker. We ontwerpen innovatief, zijn vakkundige interieurbouwers en brengen ketendenken in de praktijk. Dit doen we via onze gespecialiseerde afdelingen: Coors Retail Projects, Coors Interieurbouw, Coors Facility Management en Coors Project Management.

UA-54917690-5